قیمت دیفیوزر هوادهی

سه شنبه 30 شهريور 1400
14:17
فرازتصفیه

قیمت دیفیوزر هوادهی دیسکی

امروزه و با توجه افزایش آلودگی های آبی تصفیه فاضلاب های خانگی و بهداشتی بسیار حائز اهمیت است. در فرایند این تصفیه های فاضلاب انواع دیفیوزر هوادهی نقشی بسیار مهم را ایفا می کنند. البته نوع دیگری از تصفیه فاضلاب هم هست که در آن از انواع روش های هوازی استفاده نمی شود و به روش های بی هوازی شهره هستند. اما روش نوین و محبوب تصفیه فاضلاب روش هوازی می باشد که به کمک دیفیوزر ها صورت می پذیرد. دیفیوزر ها از طریق انتقال هوا و اکسیژن به باکتری های تجزیه کننده لجن، شرایط زیست آنها و تجزیه لجن را فراهم می کنند و با کمترین میزان بو و آلودگی های هوا فرایند تصفیه فاضلاب صورت می پذیرد. همان طور که میدانید دیفیوزر هوادهی دارای انواع متفاوتی هستند که از نظر ساختار و از نظر نوع حباب های هوازی تولیدی با یکدیگر متفاوت می باشند.

انواع دیفیوزر هوادهی

یکی از مهم ترین اجزای فرایند تصفیه فاضلاب انواع دیفیوزر هوادهی می باشد. این محصولات با توجه به مقرون به صرفه بودن و همچنین کیفیت مناسب تر در فرایند تصفیه فاضلاب های خانگی و صنعتی و بیمارستانی مورد استقبال بیشتری هستند و به دلیل گستره ی بالای کاربردشان دارای انواع متفاوتی می باشند که در این قسمت به معرفی آنها خواهیم پرداخت :

انواع دیفیوزر هوادهی از نظر ساختار

دیفیوزر ها از نظر ساختار و کاربرد به سه دسته کلی تقسیم می شوند که هر یک برای تصفیه فاضلاب در شرایط مختلف به کار گرفته می شوند.

دیفیوزر لوله ای

دیفیوزر هوادهی دیسکی

دیفیوزر تیوپی

انواع دیفیوزر هوادهی از نظر حباب های تولیدی

همچنین دیفیوزر ها از نظر تولید حباب نیز دارای انواع متفاوتی هستند. به طور کلی دیفیوزر ها از نظر تولید حباب به دو دسته اصلی تقسیم می شوند.

دیفیوزر حباب ریز : محبوب ترین و پر کاربرد ترین نوع دیفیوزر از نظر تولید حباب در فرایند تصفیه فاضلاب دیفیوزر حباب ریز می باشد. این دیفیوزر ها با تولید حباب های ریز عملیات انتقال اکسیژن را به کل سطح انجام می دهند و در تمام مخزن تصفیه خانه این حباب ها پخش می شوند.

دیفیوزر هوادهی حباب درشت : نوع دیگر دیفیوزر ها از نظر تولید حباب، دیفیوزر های حباب درشت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیفیوزر های حباب درشت می توانید بر روی لینک ذیل کلیک نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیفیوزر حباب درشت بر روی این مطلب کلیک نمایید.

قیمت دیفیوزر هوادهی لوله ای

همان طور که بیان کردیم یکی از انواع دیفیوزر هوادهی تصفیه فاضلاب، دیفیوزر دیسکی لوله ای می باشد. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این نوع دیفیوزر ها به صورت لوله ای در عمق تصفیه خانه فاضلاب قرار می گیرد. این دیفیوزر ها از نظر قیمت بسته به نوع حباب درشت و حباب ریز متفاوت می باشد. میزان حجم مورد تصفیه و همچنین عمق و تعداد دیفیوزر های لوله ای بکار گرفته شده و البته نوع تصفیه فاضلاب در قیمت نهایی دیفیوزر لوله ای موثر است.

قیمت دیفیوزر هوادهی دیسکی

از دیگر انواع دیفیوزر های تصفیه فاضلاب های خانگی و صنعتی دیفیوزر های دیسکی می باشند. این دیفیوزر ها به دلیل شکل ظاهری خود به دیفیوزر های صفحه ای نیز مشهور هستند. این نوع دیفیوزر ها به خصوص از نوع حباب ریز یکی از مشهور ترین و پر کاربرد ترین انواع دیفیوزر هوادهی می باشند. عوامل موثر بر تعیین قیمت های دیفیوزر های دیسکی بر اساس نوع حباب های تولیدی و همچنین حجم تصفیه فاضلاب و عمق قرار گیری دیفیوزر ها می تواند متغییر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارشات خرید دیفیوزر های دیسکی می توانید با کارشناسان و متخصصان فراز تصفیه تماس حاصل نمایید.

قیمت دیفیوزر هوادهی

به طور کلی قیمت دیفیوزر هوادهی به عوامل متععدی بستگی دارند که ما سعی می کنیم به صورت مختصر و در یک جدول به شرح کلی عوامل موثر بر قیمت ها بپردازیم. البته همان طور که پیش تر هم بیان کردیم برای آگاهی کامل و دقیق از قیمت به روز محصولات شرکت فراز تصفیه حتما از طریق شماره های مشخص شده با ما تماس بگیرید. ما در این بخش جدولی را فراهم آورده ایم و با بررسی این جدول قصد داریم تمامی عوامل موثر بر قیمت گذاری ها و همچنین تفاوت قیمت های شرکت های گوناگون با یکدیگر بپردازیم. لازم به ذکر است این موارد تنها مهم ترین و عمومی ترین عوامل موثر بر تعیین قیمیت دیفیوزر هوادهی می باشند.

ردیف عامل موثر توضیحات

1 نوع دیفیوزر ها یکی از عوامل موثر بر قیمیت دیفیوزر ، نوع دیفیوزر می باشد.برای مثال قیمیت دیفیوزر هوادهی دیسکی با لوله ای متفاوت می باشد.

2 جنس دیفیوزر ها دیفیوزر ها دارای جنس های گوناگونی هستند که متریال استفاده شده در ساخت آنها می تواند بر روی قیمت آنها تاثیر گذار باشد.

3 شرایط واردات برخی شرکت ها دیفیوزر ها را وارد می کنند و به این ترتیب قیمت متفاوتی را با شرکت های تولید کننده دارند و شرایط واردات بر روی قیمت دیفیوزر موثر است.

4 تولید کنندگان معمولا شرکت های تولید کننده در تهیه متریال اولیه راه های متفاوتی دارند، این مسئله بر روی قیمت دیفیوزر هوادهی دیسکی می تواند موثر باشد.

5 فروشنده های واسطه گاهی برخی افراد سود جو از شرکت های تولید کننده محصولات را خریداری و در بازار اقدام به فروش می کنند. این مسئله نیز می تواند بر روی قیمت ها موثر باشد.

امیدوارم مطلب بررسی و قیمیت دیفیوزر هوادهی دیسکی مورد پسند شما همراهان فراز تصفیه قرار گرفته باشد.


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فرازتصفیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]